Prezentacja Pillars of Eternity II: Deadfire na E3

Konferencja E3 to najlepszy czas dla graczy, bo wreszcie mogą zobaczyć w akcji wiele tytułów, które zapowiedziano już jakiś czas temu. Jednym z nich jest cRPG Pillars of Eternity II: Deadfire od studia Obsidian Entertainment.

Tytuł przyniesie znaną z prequela rozgrywkę, czyli turowe, drużynowe starcia, ale eksplorację znacznie poszerzy. Nowością jest przede wszystkim możliwość nie tylko podróżowania statkiem, ale i wydawania rozkazów jako kapitan. Sami spójrzcie jak zabawa prezentuje się na gameplayu.

Deadfire to kontynuacja kasowej gry, ufundowana została dzięki Fig, zyskując od razu miano najbardziej udanej kampanii w tym serwisie. Twórcom udało się zebrać aż 4,407,598 dolarów, to 4x więcej niż zakładał cel podstawowy. Akcja przenie nas do końcówki pierwszej części. Główny bohater, Widzący, nie będzie miał czasu na odsapnięcie, bo po m.in. pokonaniu choroby próżnorodnych, będzie musiał stanąć przed czymś znacznie potężniejszych. Oto bowiem powrócił uznany za zmarłego bóg Eothas, a zrobił to w nie byle jaki sposób, bo druzgocąc przy tym twierdzę Caed Nua należącą do protagonisty. Naszym zadaniem będzie oczywiście dowiedzieć się, co się właściwie stało.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

eleven − 11 =